vineri, 18 iunie 2010

DE CE ?

De ce,
Cand esti trist
Eu iti adun siragul de lacrimi...
Impletind din ele coliere de perle
Pentru sufletul meu ?

De ce,
Cand suspinele tale au ecou de uragan
In inima mea,
Iti inseninez ziua mohorata
- Din sufletul tau -
Cu un suras...
Prins la streasina
Coltului buzelor mele ?

De ce,
Cand te vad framantandu-te,
Agat incurajari
In cuierul inimii tale...
Si iti iau capul in maini
Iar tu stai sa-ti mangai fruntea
Cu maini ocrotitoare ?

De ce,
Cand eu am nevoie de o imbratisare,
Te indepartezi luindu-ti camarad
Privirea plecata ?

De ce,
Cand ma lasi
Sa-mi spijin capul
De inima ta...
Imi pare o caramida rece ?

De ce ,
Cand pentru sufletul meu
Esti unicul oaspete...
Inima ta pare o pensiune spatioasa,
Plina cu musafiri
- Poftiti si nepoftiti -
Pusi pe desfrauri ?

De-acum nu mai lansez
DE CE-uri in eter...
Si m-am decis
Sa-mi deschid si eu in suflet
O pensiune de 5 margarete...
Si sa fac agroturism
Cu sentimente.

De ce
Sa nu-mi asez
Muscate in obraji
Si vapai de jar
In semineul privirii...
Si sa-mi intampin oaspetii
La portita inimii ?

De ce,
Sa nu asez o cismea
Si o banca...
Sa ma stie
Lumea toata...
Si sa-l astept
Pe Fat Frumos...
Ce poarta
Nu haine de oras...
Ci camasa de in
Inmiresmata
Si pantaloni de piele
- De haiduc -...
Conducand nu un Cadillac
Ci un cal alb,
Inaripat
Si pintenat... ?

3 comentarii:

  1. Bine ai venit !

    Blogul meu este o casa primitoare; iar daca eu lipsesc, cheia o gasiti sub piatra de pe prag...

    RăspundețiȘtergere
  2. ... Blogul acesta este un coltisor din sufletul meu...

    RăspundețiȘtergere