joi, 17 iunie 2010

Autostrada sufletului

Pe autostrada sufletului
Sentimentele mele alearga cu 180 km/h,
Pe contrasens,
Incercand sa evadeze
Din labirintul viselor create
Si care conduc catre tine... Toate...

Pe autostrada amintirilor
Ai reaparut
Si-ai facut inoportun autostopul,
Cerandu-mi sa te iau copilot.
Degeaba acceleratia batailor inimii
Ma grabea sa demarez in tromba,
Fiindca instinctul mi-a jucat iarasi feste
Si a fost pe post de frana si mansalier
Al acelui moment...

Nu stiu cat combustibil mai am
In inima mea
Si pana unde vom ajunge
De asta data.
Nu stiu daca exista
Vreo pompa in calea noastra,
Sa alimentam cu speranta si incredere.
Insa tot ce stiu legat de aceasta calatorie
Este ca va fi una palpitanta...
Plina de surprize si senzatii tari...

De moment aleg sa-mi cheltui viata cu tine.
Desi as iesi mai ieftin
Daca nu te-as iubi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu